ساعت هوشمند جدید و محبوب M4 ساعت هوشمند جدید و محبوب M4 ساعت هوشمند جدید و محبوب M4 ساعت هوشمند جدید و محبوب M4 ساعت هوشمند جدید و محبوب M4 ساعت هوشمند جدید و محبوب M4

قیمت 159000 تومان

ساعت هوشمند جدید و محبوب M4


قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون
هشدار تماس ها و پیام های دریافتی
پایش فعالیت روزانه و گزارش آن
ساعت هوشمند مدل M4 با داشتن صفحه رنگی و قابلیت روشن شدن صفحه نمایش هنگام چرخاندن دست ( raise up hand ) در دسته محبوبترین ها قرار گرفت. با نصب کردن اپلیکیشن FitPro بر روی دستگاه خود میتوانید از طریق بلوتوث مچ بند را با گوشیتان ست کنید و میزان کالری مصرف شده، پایش خواب ، اعلانات تماس ها و شبکه های مجازی مانند Whatsapp، instagram یادآوری عدم تحرک را مشاهده کنید.
در ضمن این مچ بند قابلیت پردازش زبان فارسی را نیز دارد. بند این محصول سیلیکونی و ضد حساسیت بوده و قابلیت تعویض است. نمایشگر ۰.۹۶ اینچی رنگی این مدل تاثیر به‌سزایی در زیبایی این مدل گذاشته است. این مدل برای استفاده‌های روزانه و عادی مانند نمایش ساعت و استفاده‌های ورزشی مناسب است. و حالت های ورزشی متنوعی مانند حالت دویدن، طناب زدن ، درازنشست را دارد. مچ بند هوشمند مدل M4 می‌تواند ضربان قلبتان را اندازه‌گیری کند و در بحث سلامت می‌تواند میزان کالری مصرفی‌تان را محاسبه کند. این گجت از تمامی دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند.
– شارژ شدن از طریق کابل رابط و ۴ تا ۷ روز حفظ شارژ
– محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها
– قابلت امکان ۳ نوع انتخاب تم
– دارای سنجش فشار خون
– مقاوم در برابر آب ( IP67 )
– اتصال از طریق بلوتوث
– امـکان تنظیم هشدار

برای خرید این محصول بر روی دکمه زیر « خرید پستی » کلیک کنید و فرم را پر کنید و در انتهای فرم روی دکمه « ثبت سفارش » کلیک کنید بعد از ثبت سفارش محصول آماده و به آدرس شما ارسال می شود بعد از دریافت محصول هزینه آن را به مامور پست ( یا پیک ) بپردازید.

قیمت 159000 تومان